Welcome to the Frontpage
Copeace - Proposal's resume PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Friday, 23 January 2009 16:37

Living into a dynamic European surrounding which expands both geographically and culturally it is imperative to stretch the cloak of harmonious coexistence between the different countries, religions, and cultures. However, the exponential eruption of conflicts within modern societies expose the deep roots conflicts have something that obstructs the peaceful coexistence among people.

Last Updated on Monday, 23 March 2009 17:44
Read more...
 
Επιστήμονας και ανθρώπινες αξίες PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Sunday, 25 January 2009 00:44

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Επιστήμονας και ανθρώπινες αξίες
Παπαδόπουλος Πανίκος δρ. πολιτικός μηχανικός
Επίκουρος καθηγητής, Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ


Αντί για περίληψη

Βαδίζουμε, λέμε, μπροστά και κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, αυξάνουμε τον κόσμο της γνώσης μας και τον κόσμο της πληροφόρησης μας. Γιγαντώσαμε τα «ξέρω» μας και είμαστε υπερήφανοι γι αυτά. Και κοιτώντας μπροστά και μόνο μπροστά αντιλαμβανόμαστε ότι «κάτι φταίει, κάτι δεν πάει καλά». Λείπουν, λέμε, οι ανθρώπινες αξίες. Και πάλι τις αναζητούμε μπροστά μας, αλλά δεν τις βρίσκουμε. Δεν τις βλέπουμε καν, γιατί απλά δεν είναι μπροστά μας. Είναι πίσω μας, πρέπει να κοιτάξουμε πίσω μας, στην αρχή, εκεί που ξεκινήσαμε – εκεί που ξεκινήσαμε να κτίζουμε την εξωτερική μας γνώση – να απελευθερωθούμε από όσα ξέρουμε – να απελευθερωθούμε από την έπαρση που αποκτήσαμε κτίζοντας τόσο ψηλούς πύργους της Βαβέλ.

Last Updated on Monday, 23 March 2009 18:14
Read more...
 
Teaching students to be peacemakers: Results of twelve years of research PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Wednesday, 25 February 2009 20:35

by David W. Johnson And Roger T. Johnson, University of Minnesota

 

Between 1988 and 2000 we conducted seventeen studies on the effectiveness of conflict resolution training in eight different schools in two different countries. Students involved were from kindergarten through ninth grades. Two approaches to peer mediation were studied--total student body and school cadre. The studies were conducted in rural, suburban, and urban settings. The training programs lasted from 9 to 15 hours in length. Eleven of the studies involved control groups. In seven of the studies, classrooms and/or controls were selected randomly from the school; in four studies students were assigned randomly to conditions. In nine of the studies teachers were rotated across conditions.

Last Updated on Monday, 23 March 2009 18:19
Read more...
 
Η εκπαίδευση και η σοφία που χάσαμε μέσα στην γνώση PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Sunday, 25 January 2009 00:44

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ

 

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ
Παπαδόπουλος Κ. Πανίκος ,  δρ. πολιτικός μηχανικός

 
«Πού είναι η σοφία που χάσαμε μέσα στη  γνώση;
 πού είναι η γνώση που χάσαμε μέσα στη πληροφόρηση;» 
(Τ.S. Elliot).

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  

Οι ανθρώπινες αξίες, η ειρήνη, η ευτυχία είναι βασικοί στόχοι κάθε εκπαιδευτικού συστήματος. Θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε γιατί, ενώ οι καλές προθέσεις υπάρχουν, το αποτέλεσμα δεν είναι ανάλογο.

Last Updated on Monday, 23 March 2009 18:21
Read more...
 
Ειρήνη και εκπαίδευση PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Wednesday, 11 March 2009 00:14

Γεωργόπουλος Αλέξανδρος,
Καθηγητής
Τμήμα Προσχολικής Αγωγής
και Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ.

Περίληψη

Η οικονομική ανάπτυξη αν και  προτάθηκε ως η λύση για προβλήματα όπως η φτώχεια, η πείνα κλπ, όχι μόνο δεν κατάφερε να τα λύσει, αλλά σε συνδυασμό με το πρόβλημα του υπερπληθυσμού και τη συρρίκνωση των φυσικών πόρων, οδηγεί στο φαύλο κύκλο του όλο και εντονότερου ανταγωνισμού για τη νομή όλο και λιγότερων ποσοτήτων τους, με τελικό παρεπόμενο προστριβές μεταξύ κρατών ή κοινοτήτων, που μπορεί να καταλήξουν σε ένοπλες αναμετρήσεις.

Last Updated on Monday, 23 March 2009 18:16
Read more...
 
Copyright © 2020 SEVA. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.