Bienvenue à la Page d'Accueil
Copeace - Projet resume PDF Imprimer Envoyer
Écrit par Administrator   
Vendredi, 23 Janvier 2009 16:37
L'Université Aristote de Thessalonique suite à l'appel du 7ème Programme Cadre pour des projets européens a fait passé une des propositions déposées par le Département des Lettres et l'Ecole polytechnique sous le titre :
Des Conflits à la Paix.
Une expérience d'ouverture aux valeurs Humaines.

Le présent projet poursuit des objectifs suivants :
1. Donner des réponses à propos des causes des conflits intérieurs et extérieurs.
2. Ouvrir la voie et faire de la place pour les valeurs humaines que nous portons en nous, en améliorant ainsi la qualité de vie.
3. Contribuer à la compétitivité saine tout en rappelant les valeurs humaines et le fait que notre intérêt personnel réel est inséparable de l'intérêt collectif et universel.
4. Contribuer à la coexistence pacifique et sans conflits entre tous les citoyens européens entre eux ainsi que par rapport à leurs voisins. La multi-culturalité et la différence doivent être vues comme quelque chose de beau et d'agréable, et non pas comme un problème.
Mise à jour le Lundi, 23 Mars 2009 17:44
Lire la suite...
 
Επιστήμονας και ανθρώπινες αξίες PDF Imprimer Envoyer
Écrit par Administrator   
Dimanche, 25 Janvier 2009 00:44
There are no translations available.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Επιστήμονας και ανθρώπινες αξίες
Παπαδόπουλος Πανίκος δρ. πολιτικός μηχανικός
Επίκουρος καθηγητής, Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ


Αντί για περίληψη

Βαδίζουμε, λέμε, μπροστά και κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, αυξάνουμε τον κόσμο της γνώσης μας και τον κόσμο της πληροφόρησης μας. Γιγαντώσαμε τα «ξέρω» μας και είμαστε υπερήφανοι γι αυτά. Και κοιτώντας μπροστά και μόνο μπροστά αντιλαμβανόμαστε ότι «κάτι φταίει, κάτι δεν πάει καλά». Λείπουν, λέμε, οι ανθρώπινες αξίες. Και πάλι τις αναζητούμε μπροστά μας, αλλά δεν τις βρίσκουμε. Δεν τις βλέπουμε καν, γιατί απλά δεν είναι μπροστά μας. Είναι πίσω μας, πρέπει να κοιτάξουμε πίσω μας, στην αρχή, εκεί που ξεκινήσαμε – εκεί που ξεκινήσαμε να κτίζουμε την εξωτερική μας γνώση – να απελευθερωθούμε από όσα ξέρουμε – να απελευθερωθούμε από την έπαρση που αποκτήσαμε κτίζοντας τόσο ψηλούς πύργους της Βαβέλ.

Mise à jour le Lundi, 23 Mars 2009 18:14
Lire la suite...
 
Teaching students to be peacemakers: Results of twelve years of research PDF Imprimer Envoyer
Écrit par Administrator   
Mercredi, 25 Février 2009 20:35
There are no translations available.

by David W. Johnson And Roger T. Johnson, University of Minnesota

 

Between 1988 and 2000 we conducted seventeen studies on the effectiveness of conflict resolution training in eight different schools in two different countries. Students involved were from kindergarten through ninth grades. Two approaches to peer mediation were studied--total student body and school cadre. The studies were conducted in rural, suburban, and urban settings. The training programs lasted from 9 to 15 hours in length. Eleven of the studies involved control groups. In seven of the studies, classrooms and/or controls were selected randomly from the school; in four studies students were assigned randomly to conditions. In nine of the studies teachers were rotated across conditions.

Mise à jour le Lundi, 23 Mars 2009 18:19
Lire la suite...
 
Η εκπαίδευση και η σοφία που χάσαμε μέσα στην γνώση PDF Imprimer Envoyer
Écrit par Administrator   
Dimanche, 25 Janvier 2009 00:44
There are no translations available.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ

 

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ
Παπαδόπουλος Κ. Πανίκος ,  δρ. πολιτικός μηχανικός

 
«Πού είναι η σοφία που χάσαμε μέσα στη  γνώση;
 πού είναι η γνώση που χάσαμε μέσα στη πληροφόρηση;» 
(Τ.S. Elliot).

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  

Οι ανθρώπινες αξίες, η ειρήνη, η ευτυχία είναι βασικοί στόχοι κάθε εκπαιδευτικού συστήματος. Θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε γιατί, ενώ οι καλές προθέσεις υπάρχουν, το αποτέλεσμα δεν είναι ανάλογο.

Mise à jour le Lundi, 23 Mars 2009 18:21
Lire la suite...
 
Ειρήνη και εκπαίδευση PDF Imprimer Envoyer
Écrit par Administrator   
Mercredi, 11 Mars 2009 00:14
There are no translations available.

Γεωργόπουλος Αλέξανδρος,
Καθηγητής
Τμήμα Προσχολικής Αγωγής
και Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ.

Περίληψη

Η οικονομική ανάπτυξη αν και  προτάθηκε ως η λύση για προβλήματα όπως η φτώχεια, η πείνα κλπ, όχι μόνο δεν κατάφερε να τα λύσει, αλλά σε συνδυασμό με το πρόβλημα του υπερπληθυσμού και τη συρρίκνωση των φυσικών πόρων, οδηγεί στο φαύλο κύκλο του όλο και εντονότερου ανταγωνισμού για τη νομή όλο και λιγότερων ποσοτήτων τους, με τελικό παρεπόμενο προστριβές μεταξύ κρατών ή κοινοτήτων, που μπορεί να καταλήξουν σε ένοπλες αναμετρήσεις.

Mise à jour le Lundi, 23 Mars 2009 18:16
Lire la suite...
 
Copyright © 2020 SEVA. Tous droits réservés.
Joomla! est un logiciel libre sous licence GNU/GPL.